Sponsorloop Santiago

Voor inventaris en meer ontmoetingsruimte in dorpshuis voor ONK

141 donaties
Doneer ook!
Je kunt rechtstreeks doneren door geld over te maken naar rekeningnummer
NL 69 RABO 036 92 62 778
t.n.v. Stichting HONK
o.v.v. 'Sponsorloop Santiago'
of door onderstaand formulier te gebruiken en te betalen via iDeal.

Bedrag
,-
Mijn naam niet tonen op de website
E-Mailadres (optioneel)
Bericht (optioneel)
Laatste 3 donaties:
Contante donatie
28-01-2022
Gift Sara
Opbrengst verkoop knutselmaterialen Sara
31-12-2021
Donatie via bank
14-12-2021

Overzicht laatste donaties

In 2020 ben ik gestopt met werken. Om goed te kunnen afsluiten ga ik, vanuit Keent, een pelgrimstocht maken naar Santiago. Aangezien dit voor mij ook een start is naar een volgende invulling van mijn leven loop ik voor een goed doel.

In Overlangel, Neerloon en Keent zal in de komende jaren een nieuw ontmoetingspunt - dorpshuis - worden gerealiseerd. Gemeente Oss heeft een behoorlijk budget beschikbaar gesteld. Er komt een multi-functioneel gebouw waar jong en oud zich thuis kan voelen. Dit vraagt ook om een inventaris met een warme uitstraling en huiselijke sfeer. Het budget kan niet worden gebruikt voor de inventaris en evt. extra m2 ruimte die gerealiseerd moeten worden.

Mijn goede doel is dan ook het inzamelen van geld ter bekostiging van de inventaris en evt. extra m2 ruimte in het nieuwe gebouw voor Ontmoeten en Sport in Overlangel, Neerloon en Keent. De opbrengsten van deze "Sponsorloop" komen volledig ten goede aan dit project dat door St. HONK, in samenwerking met Gem. Oss, wordt uitgevoerd. De kosten van deze actie en mijn wandeltocht zijn voor mijn rekening.

Henk Swinkels

Volg Henk via Polarsteps (deel 3/3), Polarsteps (deel 2/3), Polarsteps (deel 1/3) en Facebook

Bekijk uitzending op Omroep Walraven (05-11-2021)

Enkele foto's